Dienstag, 26. Januar 2016

Bine v-am gasit!



Buna ziua!

Prima mea postare pe blog... ar trebui, probabil, sa stiu exact despre ce vreau sa scriu si sa fac pe cat posibil o afacere din asta... dar adevarul este ca habar nu am despre ce voi scrie... poate la un Moment dat imi voi face usor-usor ordine in cap si in ganduri si postarile mele vor prinde contur, poate ca voi scrie mereu haotic despre de toate, despre ceea ce simt, ceea ce fac, ceea ce gandesc...

M-am gandit sa incep cu lucruri simple, cu "maruntisuri" pe care le-am incercat in diverse Momente si situatii si care au ajutat. Voi scrie despre solutii cosmetice, despre retete de mancare, despre diete si Sport, despre relatii si poate, intr-o buna zi, voi sjunge sa scriu si odiseea adevarata, aceea care ma impinge sa deschid acest blog: copilul meu si drumul catre el.

Pana atunci insa trebuie sa imi golesc capul de zeci si zeci de alte lucruri...

Sper sa ma citeasca cineva, sper ca ceea ce scriu sa ajute pe cineva, candva...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen